lørdag den 21. januar 2012

Lidt fnis tid..

Jeg er gået i gang med fastelavnskostumer til ungerne. Hjemmelavede naturligvis fordi det er så hyggeligt.. :)
Buller kan vist ikke rigtig beslutte sig for, om hun skal være en bi eller Cirkeline. Så jeg laver begge dele til hende.
Fnisen skal være en lille fin mariehøne. Selvom hun faktisk ligner en vaskeægte lille Cirkeline, da hun sad "hår-model" for mig..



Det er tæt på nu. Hun bliver bedre og bedre til at komme op i kravlestilling, men derfra og så komme videre har hun ikke fået regnet ud endnu.



Hvorfor spilde tiden på bidelegetøj og andet farverigt, når man har de lækreste tæer i verdenen??

2 kommentarer:

MB sagde ...

Årh lille fnis...

Glæder mig til at se kostumerne :) og sikke aktiv du er for tiden, må jeg smide dig på min blogliste, så jeg kan følge med, når den virker?

Freya sagde ...

Selvfølgelig må du da det søde :)