tirsdag den 24. januar 2012

Fastelavn og madleg

Jeg har længe ledt efter en ansigts tallerken til ungerne.. Og PUF så var den der en dag vi kom forbi Tiger.. Haps haps sagde det lige. Og ihh hvor vi har det sjovt med den til frokost.
Maden ryger bestemt også hurtigere ned end normalt med sådan en. Buller er vild med den. Fnisen er stadig for lille..



Har fået syet lidt på mine projekter. Ikke mindst har jeg syet Cirkeline kjolen helt færdig og begge tyl-nederdele til hhv bi og mariehøne. Desuden har jeg fået lavet skelettet til vingerne og begge følehorn er også blevet færdige. Det begynder at ligne noget nu.

Men nu kan buller slet ikke vælge. Hun vil vist være alle 3 ting på en gang. Ak hvad skal det dog ikke ende med den 19. feb?? ;)



2 kommentarer:

Louise sagde ...

Åååååårh! - Mega sej tallerken - Jeg så den faktisk godt i tiger, men sprang over, men nu fortryder jeg da lidt..... Det varer sikkert ikke længe før Christoffer ville synes det var herresjovt! :)

ihhhh!!! Og fiiiiine sager du og symaskinen får fikset ! :)

Freya sagde ...

Den er jo super mega sej hehe.. Og virkelig morsom for ungerne.. Clara lavede selv et madansigt i går. Hun er ellevild. Og tak tak <3