onsdag den 12. oktober 2011

Når afleveringen gør ondt...

Siden hende den store tog styrtet i børnehaven, er hun blevet mere pylle i børnehaven og hun har knyttet sig rigtig meget til en bestemt pædagog. Nok endda lidt for meget (hvilket de selv er meget klar over og arbejder med)
I morges var endnu en morgen hvor hun kontinuerligt spurgte om J var nede i børnehaven..
Jeg prøver at forklare at de andre voksne dernede jo også er søde og rare, men hun bryder bare ud i gråd og hulker "Jeg vil kun have J mor"..

Skæbnen ville dog at denne morgen var der massivt mandefald i både vuggestue gruppen og i børnehave gruppen pga. sygdom.
Så J var inde hos de små i dag. A som buller derefter er mest tryg ved er syg. Selv vikaren er syg og så har vi tilbage E, som buller ikke er spor tryg ved eller har formået at få en god kontakt til.
Sådan noget møg med tilhørende bæ på!! #¤%&/%¤¤

Så der stod jeg med baby i autostol og en 3 årig der mildest talt var grædefærdig.. Vi snakker hulken, gråd, røde øjne, mange tårer.. Åhh det er hårdt!!
Allerhelst tog jeg hende med hjem igen, for E kommer ikke hen og hjælper med at trøste eller hjælper med at aflede pigebarnet..
Men det gavner heller ikke hendes indkøring i gruppen af unger og voksne, hvis jeg slæber hende med hjem igen. Så what to do???

Heldigvis kom J, for at hjælpe lidt til og tog buller i hånden.. Og så ville hun gerne med ind..
Og nu sidder jeg så hjemme i stuen og håber inderligt på at hun får en dejlig dag trods alt.. Også når J, går tilbage til den anden gruppe.

Det er hårdt at være mor.. ;-)

Ingen kommentarer: