mandag den 17. oktober 2011

Det er bar' løgn!!

Man skal ikke sælge skindet før dyret er skudt.. Det må vi vidst sande herhjemme.

Bedst som vi troede at vi var færdige med tandlæger og ugentlige vandringer derned, begynder jeg at fornemme at bullers anden fortand bliver anderledes i farven.

Først tænker jeg at det er lyset, det er min hjerne der spiller mig et puds og at der selvfølgelig intet er.

Men jeg kan ikke slippe tanken når hun viser sine tænder.. Og synes også den bliver mere blålig. Nævner det for manden men han kan ved første øjekast ikke se noget. Phew..

Men ak og ve... I perfekt dagslys ser tanden altså sådan her ud



Og den er tydeligt mørkere og blålig.. Sådan noget møg!

Så nu skal vi have bestilt tid hos tandlægen (håber de kan se hende allerede i dag xxxx) og finde ud af om den virkelig også er død??!!

ÆV!! Får det da aldrig en ende??

Ingen kommentarer: